Reporting Administrator with English

Aktuálně hledáme analyticky zaměřeného člověka, který se ujme agendy interního reportingu a zpracování různorodých dokumentů. Zajímá Vás tato oblast? Potom neváhejte a pošlete nám svůj životopis.

Náplň práce:

  • Administrativní podpora vedoucích pracovníků
  • Sběr dat a interní reporting
  • Formální kompletace nabídek a jejích součástí
  • Výpomoc při správě webových stránek – novinky, reference, atd.
  • Další administrativní aktivity

Požadujeme:

  • SŠ (stavební nebo ekonomický obor) s relevantní praxí
  • Pokročilou znalost produktů MS Office (Word, Excel, PowerPoint)
  • Plynulou znalost AJ (ústní i písemnou)
  • Pečlivost, samostatnost, ochota, odolnost vůči stresu
  • Týmový hráč, velmi dobré komunikační schopnosti

Nabízíme

  • Práci v příjemném a profesionálním kolektivu dynamické středně velké české firmy
  • Možnost poznat, jak funguje reporting ve stavebním poradenství
  • Sdílení know-how firmy
  • Flexibilitu a příjemné pracovní prostředí v centru Prahy i